Kaebuste ja ettepanekute raamat

Me teeme kõik, et teid kuulda ja olla paremad!

Rohkem kui 336000 seanssi on teostatud

Rohkem kui 140000 püsiklienti

Austatud VEAN TATTOO võrgustiku kliendid,

Meie ettevõttes hindame iga kliendi arvamust, kasutades küsitlussüsteemi pärast külastust, et tagada kõrgekvaliteetne teenus ja parandada meie töö kvaliteeti, püüeldes suhtluse poole, mis viib parimate tulemusteni.

Pärast iga seanssi küsitleme 100% meie klientidest, et teada saada nende arvamust pakutavate teenuste kvaliteedi kohta, samuti selle kohta, mida saaks meie töös parandada või muuta. See aitab meil õigeaegselt reageerida kõikidele soovidele ja märkustele, samuti hoida kõrgeid teenindusstandardeid.

21 päeval pärast külastust võtame ühendust 80% klientidest, et veenduda nende rahulolus tulemusega. See võimaldab meil mitte ainult säilitada ühendust klientidega, vaid ka tagada, et igaüks neist on pikemas perspektiivis tulemusega rahul.

Oleme avatud dialoogile ja pakume klientidele võimalust esitada kaebusi ja ettepanekuid veebisaidi või isikliku konto kaudu, kus saab jälgida taotluse olekut internetis.

Kvaliteedikontrolli

Osakond

Saada vorm

*Töötlemine kahe tööpäeva jooksul, kui teiega ei ole ühendust võetud või kui teil on kiireloomuline olukord, palun pöörduge veebisaidil oleva numbri poole või võtke ühendust veebinõustajaga.

Tagasiside- ja kvaliteedikontrolli süsteemid
1

Ankeetide süsteem seansi ajal ja pärast seda, järgnevate küsitlustega 10-21 päeva pärast, võimaldab meil koguda teavet tätoveeringute paranemise kvaliteedi ja teenuste rahulolu kohta. See annab meile võimaluse hinnata, kui hästi me vastame klientide ootustele ja kus on vaja parandusi.

2

"Salajase ostja" programm kontrollib regulaarselt kõiki meie teenuse aspekte, alates suhtlusest kuni töö kvaliteedini, tuvastades potentsiaalsed probleemid nende hilisemaks lahendamiseks.

3

Ankeetide täitmise kontrollisüsteem müügiosakondade ja automaatse klientide helistamisega, kes pole küsitlusi täitnud, aitab meil veenduda, et me ei jäta kasutamata väärtuslikku tagasisidet ja ettepanekuid.

4

Võimalus jätta üksikasjalikke arvustusi meie veebisaidile ja mobiilirakendusse ööpäevaringselt rõhutab meie avatust ja soovi kuulda iga klienti.

5

Regulaarsed professionaalsed kontrollid meistrite üle tööstuse juhtivate spetsialistide poolt ja pidevad meistriklassid meie töötajatele tagavad pakutavate teenuste kõrge kvaliteedi.

6

Perioodilised auditid meie kontrollijate ja meistrite üle stuudiotes vähemalt kord kolme kuu jooksul hoiavad meie meeskonna professionaalsuse ja kompetentsuse kõrgel tasemel.

7

Automaatsete ülesannete süsteem sanitaarnormide järgimiseks tagab nende range täitmise ja kontrolliprotsesside automatiseerimise, mis on oluline meie klientide ohutuse ja tervise jaoks.

8

Automaatsete ülesannete süsteem sanitaarnormide järgimiseks tagab nende range täitmise ja kontrolliprotsesside automatiseerimise, mis on oluline meie klientide ohutuse ja tervise jaoks.

Me kasutame küpsiseid teie sirvimiskogemuse parandamiseks, isikupärastatud reklaamide või sisu näitamiseks ning meie liikluse analüüsimiseks. Klõpsates nupul "Nõustun", nõustute küpsiste kasutamisega.